Lieve klanten

Lieve klanten,

In deze moeilijke tijden willen we alles zo soepel mogelijk proberen te laten verlopen.
Daarom even een update over onze voorraden:

Er is genoeg voor iedereen ,mits niet iedereen te gelijk komt.
Vorige week had ik genoeg in de winkel ,maar op een vrijdag ochtend stond de winkel zo vol .dat het me ’s-middags pas lukte om alles bij te vullen.

Mocht u later op de dag komen dan maakt u de meeste kans dat alles in de schappen staat 
Ondanks de drukte was er een leuke sfeer in de winkel (daarvoor dank) ,maar wat in hield dat ik niet de service kon bieden die u van ons gewend ben.

Bij deze wilde ik nogmaals benadrukken dat mijn leverancier benadrukt heeft dat ze voldoende voorraad hebben en dat alles gewoon zo ouderwets door zal blijven gaan.

Wij hadden gewoon nog wc papier 

Onze leverancier heeft ervoor gezorgd dat hun zieke personeel vervangen wordt door andere personeelsleden van andere bedrijven, die op het moment geen werk hebben voor ze ivm de crisis die er nu gaande is.
Super oplossing!!!
Dikke pluim voor ze !

Ik hoop dat dit jullie kan geruststellen
Wel wilde ik u vragen om op tijd brood te bestellen (2 werkdagen van te voren)

En nogmaals niet allemaal tegelijk in de ochtend het eerste uurtje te komen ,dat heeft geen zin !
(door een tekort aan tijd en mankracht staat onze nieuwe voorraad dan nog in dozen i.p.v. in de vakken)

Ook zou ik het fijn vinden als we over gaan stappen op pinnen en 1.5 meter afstand te houden (voor zover dat mogelijk is)
Alvast bedankt voor uw medewerking en begrip.
Op deze manier gunnen we elkaar allemaal gezondheid !

Arjan

Lieve klanten,In deze moeilijke tijden willen we alles zo soepel mogelijk proberen te laten verlopen.Dus daarom even…

Geplaatst door Himalaja Natuurvoeding op Maandag 16 maart 2020
Bladwijzer de permalink.

Reacties zijn gesloten.